Wyślij zgłoszenie
- W SPRAWIE SKANU 3D -
×
Wyślij zgłoszenie
- W SPRAWIE DRUKU 3D -
WYBIERZ PLIK STL
Nie wybrano pliku.
×
Wyślij zgłoszenie
- W SPRAWIE CNC -
WYBIERZ PLIK .DXF
Nie wybrano pliku.
×
Najważniejsze funkcjonalności Systemu iSQueue
Możliwość Rejestracji
petenta na 3 sposoby
  • Internet
  • Infokiosk
  • Biuro obsługi

Moduły iSQueue



  • Serwer
  • Moduł zarządzania i obsługi
  • Moduł wyświetlacza
  • Moduł biletomatu
  • Moduł rezerwacji wizyty internetowej


  • System umożliwia klientowi w prosty sposób wybrać temat sprawy do załatwienia i zarejestrowanie terminu wizyty w urzędzie,
  • Oprogramowanie umożliwia rozróżnienie rodzajów spraw wraz z możliwością rozróżnienia czasu ich obsługi,
  • Internetowa rejestracja wizyty przez klienta odbywa się z wykorzystaniem kalendarza - wybór dostępnej daty i dostępnej godziny,
  • Oprogramowanie automatycznie generuje i wysyła potwierdzenia rezerwacji wizyty klienta na telefon komórkowy (SMS) oraz adres e-mail,
  • Możliwość przekazywania klienta ze stanowiska do stanowiska bez konieczności wybierania nowego numeru sprawy,
  • System "uczy się" ile trwa dana sprawa i dostosowywuje czas wizyty następnej,
  • System automatycznie przekierowywuje klienta do stanowiska z najmniejszą liczbą oczekujących.

Oprogramowanie zapewnia:


  • Możliwość wywoływania głosowego przy zastosowaniu głośników w wyświetlaczach,
  • Automatyczne limitowanie ilości wydawanych na bieżąco biletów w zależności od ilości zarejestrowanych wizyt,
  • Możliwość umieszczania aktualizowanej na bieżąco informacji o stanie kolejek na stronie serwisu internetowego urzędu,
  • Automatyczne wstrzymywanie wydawania biletów w przypadku, gdy algorytm oszacuje, że czas obsługi klientów wykracza poza czas pracy urzędu,
  • Podpięcie i konfigurację do systemu kolejkowego dowolnej ilości biletomatów, wyświetlaczy, komputerów obsługujących.



Każdemu klientowi zapewniamy:

  • Wdrożenie Systemu iSQueue w miejscu wskazanym przez klienta,
  • Wsparcie systemu iSQueue, obejmujące świadczenie usług gwarancyjnych (w tym aktualizacja wersji do najbardziej aktualnej),
  • Szkolenie dla użytkowników i administratorów ,
  • Automatyczne wstrzymywanie wydawania biletów w przypadku, gdy algorytm oszacuje, że czas obsługi klientów wykracza poza czas pracy urzędu,
  • Podpięcie i konfigurację do systemu kolejkowego dowolnej ilości biletomatów, wyświetlaczy, komputerów obsługujących.


Przejdź dalej
Mateusz Farbaniec
e-mail:
tel: +48 519 706 122

lub zostaw swoje dane - skontaktujemy się,
by omówić szczegóły oferty.


Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o infosoftware.pl, naszych produktach i usługach lub chcesz przekazać nam swoje uwagi lub propozycję współpracy, jesteśmy do Twojej dyspozycji.