SYSTEM ZARZĄDZANIA KOLEJKĄ

Najważniejsze funkcjonalności

  • System umożliwia klientowi w prosty sposób wybrać temat sprawy do załatwienia i zarejestrowanie terminu wizyty w urzędzie,
  • Oprogramowanie umożliwia rozróżnienie rodzajów spraw wraz z możliwością rozróżnienia czasu ich obsługi,
  • Internetowa rejestracja wizyty przez klienta odbywa się z wykorzystaniem kalendarza - wybór dostępnej daty i dostępnej godziny,
  • Oprogramowanie automatycznie generuje i wysyła potwierdzenia rezerwacji wizyty klienta na telefon komórkowy (SMS) oraz adres e-mail,
  • Możliwość przekazywania klienta ze stanowiska do stanowiska bez konieczności wybierania nowego numeru sprawy,
  • System "uczy się" ile trwa dana sprawa i dostosowuje czas wizyty następnej,
  • System automatycznie przekierowuje klienta do stanowiska z najmniejszą liczbą oczekujących.
SYSTEM ZARZĄDZANIA KOLEJKĄ

Każdemu klientowi zapewniamy

  • Wdrożenie Systemu iS Queue w miejscu wskazanym przez klienta,
  • Wsparcie systemu iSQueue, obejmujące świadczenie usług gwarancyjnych (w tym aktualizacja wersji do najbardziej aktualnej),
  • Szkolenie dla użytkowników i administratorów,
  • Automatyczne wstrzymywanie wydawania biletów w przypadku, gdy algorytm oszacuje, że czas obsługi klientów wykracza poza czas pracy urzędu,
  • Podpięcie i konfigurację do systemu kolejkowego dowolnej ilości biletomatów, wyświetlaczy, komputerów obsługujących.

Możliwość rejestracji petenta

  • Biuro obsługi,
  • Infokiosk,
  • Internet.

Moduły iS Queue

  • Moduł rezerwacji wizyty internetowej,
  • Moduł zarządzania i obsługi,
  • Moduł wyświetlacza,
  • Moduł biletomatu,
  • Serwer.
SYSTEM ZARZĄDZANIA KOLEJKĄ

Oprogramowanie zapewnia

  • Możliwość wywoływania głosowego przy zastosowaniu głośników w wyświetlaczach,
  • Automatyczne limitowanie ilości wydawanych na bieżąco biletów w zależności od ilości zarejestrowanych wizyt,
  • Możliwość umieszczania aktualizowanej na bieżąco informacji o stanie kolejek na stronie serwisu internetowego urzędu,
  • Automatyczne wstrzymywanie wydawania biletów w przypadku, gdy algorytm oszacuje, że czas obsługi klientów wykracza poza czas pracy urzędu,
  • Podpięcie i konfigurację do systemu kolejkowego dowolnej ilości biletomatów, wyświetlaczy, komputerów obsługujących.