Wirtualny Asystent
Komunikacja online ChatBoot
Platformą, która ułatwia pracę
Wykorzystaniem nowoczesnego narzędzia ze sztuczną inteligencją do szybkiej komunikacji administracji publicznej z interesantem. Automatyczna "rozmowa" na bieżąco obsłuży zapytanie i udzieli kluczowych informacji odciążając pracowników administracji.
- Szybka reakcja na najczęściej zadawane pytania dot. konkretnej jednostki
- Zautomatyzowana obsługa interesantów
- Wielowątkowość - równoległe prowadzenie "rozmów" z licznymi interesantami
- Odciążenie pracowników jednostki z podstawowych działań informacyjnych
- Możliwość rejestracji wizyty w konkretnej sprawie w konkretnym terminie
- Tworzenie bazy najczęściej załatwianych spraw
- Informator o e-usługach publicznych udostępnionych jednostce
- Pomoc w załatwieniu sprawy w języku obcym (np. język angielski czy ukraiński)
Czat z wirtualnym asystentem oferuje wiele korzyści. Po pierwsze, jest dostępny 24/7, co oznacza, że użytkownicy mogą uzyskać pomoc i informacje o dowolnej porze dnia i nocy, bez konieczności czekania na otwarcie biura czy kontaktu z żywym człowiekiem. To zapewnia wygodę i natychmiastową reakcję na potrzeby użytkowników.
Ponadto, wirtualny asystent może obsługiwać wiele zadań i udzielać odpowiedzi na różne pytania. Może to obejmować udzielanie informacji o produktach lub usługach, rozwiązywanie problemów technicznych, obsługę klienta, udzielanie porad czy wskazówek, a nawet prowadzenie prostych transakcji, takich jak rezerwacje czy zakupy.
Wirtualni asystenci są również rozwijani w kierunku personalizacji i uczenia maszynowego. Mogą zapamiętywać preferencje użytkownika, analizować dane historyczne i dostarczać spersonalizowane odpowiedzi i rekomendacje. To pozwala na bardziej indywidualne i skuteczne doświadczenie użytkownika.